Numerologia – Nazwa Firmy

Numerologia - Nazwa FirmyNumerolog, podobnie jak astrolog, najczęściej chciałby analizować portret psychologiczny swojego klienta, wykorzystując jako narzędzie diagnostyczne wyliczenia oparte na dacie urodzenia i nazwisku klienta. Najczęściej jednak po pomoc do niego przychodzą ludzie, którzy po prostu chcą otworzyć działalność gospodarczą i wybrać dla swojej firmy nazwę, mająca zapewnić stuprocentowe powodzenie przedsiębiorstwa i ogromne dochody. Nic w tym dziwnego, że niezależnie od reklamy, sprawdzenia rynku, zabezpieczenia zbytu szukamy pomocy w ezoteryce i staramy się wesprzeć naszą pracę pozytywnymi energiami. I nikogo już nie zastanawia fakt, że do numerologa, podobnie jak do wróżki, przychodzą znakomici i znani z przedsiębiorczości biznesmeni. Porada wszak wiele nie kosztuje, a kto wie, ile może pomóc…

Numerologia w biznesie

Moje numerologiczne doświadczenie wskazuje, że magia liczb działa wszędzie. Także w biznesie. Podobnie jak imię człowieka, tak też i nazwa firmy tworzy dzięki składającym się na nią literom pewną numerologiczną wibrację. Wibracja ta pokazuje podstawowe cechy przedsiębiorstwa. Dobrze jest, jeśli harmonizuje z proponowanymi przez ten zakład produktami lub usługami. Wówczas zakład spełnia oczekiwania właściciela i zaczyna przynosić dochody. Jeśli jednak pojawia się energetyczny „zgrzyt”… bywa różnie. Ponieważ przychodzą do mnie również osoby, którym się nie powiodło, przekonałam się, że plajtujące firmy miały niewłaściwe wibracje. Jedna z moich koleżanek, skądinąd pięknie pracująca z afirmacjami i energią, otworzyła firmę nieświadomie wybierając jej przeznaczenie 9. Poinformowała mnie już po fakcie, stąd niewiele mogłyśmy zrobić, pozostało nam czekać na bieg wydarzeń. Koleżanka moja zadbała o wszystko, o przytulny lokal, o reklamę, o przyciągnięcie klienta i wszystko rozkręcało się idealnie. Miała nawet fachowo opracowane logo, które przecież także jest swoistym talizmanem dla przedsiębiorstwa. Jednakże po paru zaledwie tygodniach okazało się, że jest w ciąży. Rodzaj prowadzonej przez nią działalności był absolutnie niewskazany dla ciężarnej kobiety, zatem nie pozostało jej nic innego jak po niespełna dwóch miesiącach pracy zamknąć zakład. Ciąża oczywiście była dla niej wielkim szczęściem i macierzyństwo daje jej dzisiaj wiele radości. Nie zmienia to jednak faktu, że z punktu widzenia ekonomicznego, prowadzenie firmy skończyło się fiaskiem, ponieważ nie zdążyła zarobić nawet tyle, by zwróciły jej się poniesione nakłady.Takich przykładów mogę podać więcej. Zamiast tego wolę jednak wszystkim początkującym i tym bardziej zaawansowanym biznesmenom podać „numerologiczną ściągę”, odkrywającą tajemnice pomyślnego prosperowania. Poniżej spis wibracji i przystający do nich rodzaj działalności.

1.Wiąże się z tym, co nowe, pionierskie, awangardowe. Proponuje usługi i produkty będące na rynku czymś dotąd niespotykanym lub opiera się na nowatorskich systemach sprzedaży. Ponieważ jest liczbą początkową dobrze wróży rozwojowi firmy.

2.Jest dobra dla spółek i firm związanych ścisłą współpracą z innymi. Zajmuje się przede wszystkim zaspokajaniem podstawowych potrzeb: pralnie, piekarnie itp. Ogólnie nie jest to najkorzystniejsza wibracja, zapowiada bowiem dużo problemów, szczególnie emocjonalnych wśród pracowników.

3.Patronuje działalności rozrywkowej, czyli wszelkim lokalom i firmom artystycznym. Ponadto dobrze rokuje mediom i pracy związanej z komunikowaniem się ludzi między sobą. Uważana za szczególnie szczęśliwą i radosną jest rzeczywiście dobra, jednak grozi nadmiernym rozproszeniem energii i rozrzutnością.

4.To liczba pracowitości i odpowiedzialności, zatem sprawdzi się tam, gdzie wymagane jest drobiazgowe i czasochłonne działanie. Patronuje produktom solidnym i trwałym, a jednocześnie tradycyjnym. Dobrze wróży firmie, aczkolwiek na dochody trzeba cierpliwie czekać.

5.To ruch, zamieszanie, podróże. W takiej firmie stale coś się dzieje. Często dochodzi tam do spięć i problemów, ale też i bywają bardzo wysokie dochody. Oprócz biur podróży polecić ją można przedsiębiorstwom wytwarzającym produkty luksusowe oraz związanym z nabywaniem wiedzy, na przykład szkołom prywatnym.

6.Ta liczba związana z rodziną i domem patronuje firmom, które pracują w tym klimacie: hotele, jadłodajnie, szkoły, biura matrymonialne, produkcja AGD, itp. Jest także niezła dla prawników i psychologów, prowadzących własną działalność. Jednakże jest bardzo nierówna, raz bywa lepiej, raz gorzej.

7.Jest dobra dla firm produkujących artykuły wytworne i wyrafinowane. Wiąże się z elegancją i sławnymi nazwiskami, np. perfumerie, sklepy z ekskluzywną odzieżą itp. Ponadto działalność ezoteryczna, gdyż liczba ta jest wibracją wyciszenia, odosobnienia i zagłębienia się we własne wnętrze.

8.Słynie z milionowych zysków i znakomitej prosperity. Patronuje bankom, przedsiębiorstwom finansowym, firmom ochroniarskim, ogromnym koncernom przynoszącym krociowe dochody. Wiąże się jednak z aferami i oszustwami.

9.Dobroczynność i działania charytatywne oraz opieka i nauka to dziedziny najlepiej harmonizujące z tą wibracją. Nie można się tu spodziewać wielkich zysków, raczej uznania za pracę dla dobra innych ludzi.

Przeznaczenie firmy to osobny temat. Wyliczamy go, sumując wartość nazwy i „daty urodzenia”, czyli daty zarejestrowania firmy (rozpoczęcia działalności). Najkorzystniejsza jest 1 oraz 4 i 8, czasem także 3. Absolutnie niewskazana jest wibracja 9, ponieważ jako liczba kończąca zapowiada rychłe zamknięcie przedsiębiorstwa.To wszystko oczywiście tylko ogólniki, przydatne jedynie tym, którzy mają jakie takie pojęcie o numerologii i potrafią sami wyliczyć nazwę firmy. Niemniej zdaję sobie sprawę, że ta wiedza staje się coraz popularniejsza, zyskuje coraz więcej zwolenników, którzy choć korzystają z niej jedynie dla własnych potrzeb, starają się wiedzieć jak najwięcej. Wszystkich pozostałych zachęcam do skorzystania z pomocy profesjonalisty.

Bogusława „Szarotka” Andrzejewska

Dodaj komentarz